Ir para conteúdo
Growroom
Entre para seguir isso  
dumbomba

Germinação nascendo roxa

Recommended Posts

Bom dia rapazeada do bem.. Estou entrando pro mundo dos growers. Coloquei uma semente de ak royal auto pra germinar no papel toalha. Em 2 dias saiu a radícula e eu esperei ela dar uma desenvolvida para colocar ela na terra. Eu me lembro que ela estava branca até antes de colocar na terra, isso foi ontem pela manhã. Hoje, 24 horas depois ela começou a sair da terra, só que notei que ela está torta.e com uma coloração meio puxado para o lilás/roxo. Será que é normal? Aconteceu com alguém ? Fiz alguma cagada? Meu solo é inerte, 50% perlita, 50 % turfa. Só dei algumas esborrifadas de ar para não ficar seco, está levemente umidificado o solo. Se alguém puder me dizer se já passou por isso agradeço galera. De repente é normal ou de repente posso ainda salvar se tiver algo errado.

Compartilhar este post

Link para o post
Compartilhar em outros sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Visitante
Responder

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Processando...
Entre para seguir isso  

• Tópicos

• ainda bem que li aqui pedi 2 sementes ele falou que so envia 5 pra cima ai ja senti a maldade
    • Amigo, tive uma resposta da BioBizz:  We can imagine the NPK issue can be somewhat confusing. No worries, there aren’t any nerfed products.   The difference between the NPK values is because in different countries there are different ways to measure NPK levels and different requirements for labelling products.   There are about 23 different methods to measure the NPK levels: weight per volume, % per volume, milligrams per liter, direct available NPK, total available NPK, etc. With every method you get a different number.   In Europe and the rest of the world, we put on the label the TOTAL available NPKs, but in Brazil, NPK has to be calculated according to different requirements. We have to write on the label the DIRECT soluble NPK’s. Since this is always a lower amount, there is the difference.   With all these methods of measuring, the NPK level changes a bit. The only thing that never changes is the quality of the product. The numbers of NPK are based on rules and regulations and not on the formula of the product. So whatever it says on the bottle, you can rely for 100% on the effectiveness of our product.   We hope this info is useful. Please, feel free to get in touch with us again if you have more questions about the Biobizz products or how to use them.   Green greetings, Team Biobizz
    • Salve, pessoal, alguém tem esse painel aqui? Vale a pena ou é furada? Seria para um espaço pequeno, 40,40, 1 mais ou menos. Quatro plantas no máximo.   https://produto.mercadolivre.com.br/MLB-1669397318-lmpada-full-spectrum-led-plant-light-100-watts-cultivo-grow-_JM#position=3&type=item&tracking_id=570227df-dc8a-47e8-b970-ff6beaa15fe8  
  • Criar Novo...