Mohammed

[Growshop] Alien

Recommended Posts

ok suponhamos então q ñ seja uma Auto, o fato é q paro de se desenvolver ... =/ e ja vai faze uma semana

Compartilhar este post

Link para o post
Compartilhar em outros sites

ok suponhamos então q ñ seja uma Auto, o fato é q paro de se desenvolver ... =/ e ja vai faze uma semana

Nem sempre a planta deixa dsenvolver apenas pelo o fato que visualmente ela nao tenha mudado .

Geralmente quando isso ocorre, a planta esta desenvolvendo de uma outra forma,Alem de apenas engordar os buds....

Esta muito Além disso !

Compartilhar este post

Link para o post

to com uma duvida aqui ..

quando falamos em transplantar para um vaso maior assim que tiver uns 4 á 8 pares de folhas ... quer dizer folha normal ou a folha da cannabis \|/ ???

Compartilhar este post

Link para o post

bom, voltando ao assunto do topico...

comprei a parte de iluminacao completa no alien, HQI, HPS, reator, cool tube, etc.

o total da compra deu R$ 700 (com mais algumas coisinhas)

segundo eles me disseram, teriam enviado tudo, porem nunca me forneceram nenhum tipo de codigo de rastreamento e nem recebi nenhum aviso em casa

sou (MUITO) experiente em compras no exterior pela internet. ebay paypal sites etc.

sei que quando alguma coisa chega no correio vc recebe um aviso informando que a mercadoria chegou e que foi tributado..

vamos ao problema:

eu nao recebi nada disso e depois de uns 2 meses chegou um email do alien (inclusive me insultando) dizendo que a mercadoria havia chegado aqui e retornado.

creio que isso seja impossivel, pois, apos anos comprando pela internet e recebendo pelos correios eu NUNCA vi isso!

quando pedi pra me darem uma solucao, eis a surpresa!

simplesmente me disseram que eu tinha perdido tudo e que nao receberia nada!

agora a dica:

eu havia feito o pagamento pelo paypal, fui la e protestei a compra.

depois de muita briga, eles descontaram o valor dos fretes de ida e volta e me mandaram o restante em seeds.

paguei 700 e poucos reais em 14 seeds (nem tiveram a minima consideracao de mandar algumas a mais)

isso pq eu ja comprei uns 1000 reais de seeds com eles de uns tempos pra ca

vou colar algumas partes dos emails que recebi deles:

Guess, you'll see when u get it, about 15 seeds

So its kinda stupid to order something and then do nothing about it?

> Im not happy with this at all (como se tivesse sido minha culpa)

enfim.. pelo menos da minha parte, nem o site deles sera acessado daqui pra frente!

conselho? NAO ENTRE VC TB!

Compartilhar este post

Link para o post

Engracado eu time esse problems de voltar duas vezes um bong gigante da grasscity....

reclamei e nas duas vezes ganhei o credito total de volta... Incluindo o envio, e a recomendação... Pegar um bong de tamanho normal pra nao dar pala.... Porra, isso é ser gente boa!

Esse Alien Ai, já comprei com ele e sempre me pareceu um baita escroto! Respostas de email monosilabicas e com cara de cu!

Compartilhar este post

Link para o post

Galera vcs tem que pesquisar varios sites antes de comprar alguma coisa, ver referencias, conversar com outras pessoas, acompanhar os fóruns, etc, ai já é 50% de sucesso em receber o pedido...

Compartilhar este post

Link para o post

Já comprei 2 vezes nessa merda, e as 2 vezes tive que mandar 1 cópia da minha última fatura do cartão, (faz uns 3 anos a primeira e 1 ano a segunda) o lazarento me respondeu assim quando eu perguntei porque a necessidade da cópia da fatura (afinal o cartão nem meu era) "A necessidade da cópia é pelo simples fato de sempre termos problemas com vocês do Brasil, que por ventura aqui também fazem muito estelionato com CC, não confiamos em vocês, se quiser comprar mande a ultima fatura de no min até 3 meses.."

TEM MAIS FDP E GROSSO QUE ISSO? eu comprei da primeira vez só um genius oil e um clonex, e a ultima que foi a que ele falou tudo isso comprei a OG Kush do Reserva Privada, só fiz a compra pra cala a boca desse fdp que eu não tava agindo de má fé e claro que depois que chegou tudo bonitinho, rapido e discreto.. xinguei quase nada depois esse fdp RACISTA !!!!

Compartilhar este post

Link para o post

Já comprei 2 vezes nessa merda, e as 2 vezes tive que mandar 1 cópia da minha última fatura do cartão, (faz uns 3 anos a primeira e 1 ano a segunda) o lazarento me respondeu assim quando eu perguntei porque a necessidade da cópia da fatura (afinal o cartão nem meu era) "A necessidade da cópia é pelo simples fato de sempre termos problemas com vocês do Brasil, que por ventura aqui também fazem muito estelionato com CC, não confiamos em vocês, se quiser comprar mande a ultima fatura de no min até 3 meses.."

TEM MAIS FDP E GROSSO QUE ISSO? eu comprei da primeira vez só um genius oil e um clonex, e a ultima que foi a que ele falou tudo isso comprei a OG Kush do Reserva Privada, só fiz a compra pra cala a boca desse fdp que eu não tava agindo de má fé e claro que depois que chegou tudo bonitinho, rapido e discreto.. xinguei quase nada depois esse fdp RACISTA !!!!

Caralho!!!! Ele falo isso mesmo?!?!?!?! Que filho da puta cuzão!!!! Num compro ae nem fudendo, como assim não confiam em nós do Brasil??? Que arrombado.

Compartilhar este post

Link para o post

car

Caralho!!!! Ele falo isso mesmo?!?!?!?! Que filho da puta cuzão!!!! Num compro ae nem fudendo, como assim não confiam em nós do Brasil??? Que arrombado.

Juro irmão pelas minhas marias que ele falo isso...nunca mais... acho que arrumei canais melhores que esses fdps!! eu boicotei e não recomendo nunca!

Compartilhar este post

Link para o post

Where to start:

With barbadere, yes it was your fault, we sended u the package and the package arrived and u never contacted us to ask about the package. So two months later because u never checked up about it, it was returned to us. You also said u was busy around this time, but thats no excuse, when u order something from another country its not hard to know that after 1 month u did not receive anything u contact the shop instead of doing nothing.

Yes, i sended u an angry email, because i care more about your package then yourself. 1 email could have made your order a succes. If i didnt contact u myself when would u sended us an email 3 months,4 months later? How hard to contact us and ask about your order, its like u didnt really wanted it, u forgot about it because u were very busy, so dont blaim us!

We actually had to contact u when the package returned to see what was going on, u never contacted us after making the purchase to ask about it. Since shipping cost for heavy products are high outside europe, the best deal was to give u the same value seeds which are lightweight, otherwise u would loose more money.

There is nothing we can do if the customer doesnt contact us in time, we had a tracking code, u could have picked up your package in your country if only u had contacted us instead of doing nothing.

Apparently u don't understand the postsystem, they don't always leave notices that u have a package, they sometimes do nothing, so its important to check up, The postsystem is very busy, they get paid per delivery and don't always take time to leave a notice, thats why u as customer needed to contact us which u did not do.

I don't see anything where u could blaim us; We sended it, it arrived, stayed there for a month, nobody picked it up, got returned to us. Your job and fault was to ask us why the package didnt get delivered yet, we could have given u the tracking and there would be no problem. People are just to relax and think the postsystem is perfect and there will be no problemes. Sadly people make mistakes and postal workers make mistakes, so u should never just wait for a package and actually contact the shop to see whats going on.

Tell me why u are mad about with our shop, because i have too many customers to check each package, i send it and wait till the customer informs me of a problem with arrival, which u never did, thus causing your own problem. I don't like it happend, but what could i do more? If i order something, if i don't get it in two weeks, i check and ask or phone them. it takes two minutes of your time, sad fact is, that alot of people dont do this and then the shop gets to blaim because u wait and do nothing. Customers have obligations too.

Secondly: Alot of shop don't even accept creditcard from brasil, since there is alot of fraud there. So we have to make it a little harder for brasil customers to order, so we can be sure they arent thieves. Don't blaim us for this, apparently we should not even accept cc from brasil as other companies do, because alot of times its fraudulent orders.

If this was not the case in brasil then it would be alot easier for companies to work there. The sad reality is, that purchases from brasil are very high on fraud and shops need to protect themselves. Not only our shop but alot of shops that deal with brasil will say for sure that fraud is high there.

If u want fast delivery in brasil, i presume spanish shops are maybe the fastest, because u speak similar language, and your countries have better relations together as more brasilians might live in spain and spanish people in brasil as languages are not a barrier. The more mail leaves spain to brasil, the faster postal delivery might be. Our delivery to brasil is slow but steady because it takes a while to arrive, and our countries might not have so much mail to send to brasil like spain and thus is slower. Countries with good relations or similar languages will always have better postal deliveries.

If our country had more portuguse speaking people, then we would have more mail to send there, and thus faster deliveries.

The same is for brasil, brasil will have faster mail to south america then europe. Mail speed is dependant on the amount of mail countries send to eachother and volume.

Thirdly: We always answer our mail twice a week, so the longest u have to wait might be three days dependant on when u sended it. Some people who claim to wait 15 days for an answer is just untrue, unless u did not receive our response, which could happen with spam prevention that can see normal mail as spam. So u always have to check your spam.

Besides that, reading a mail is what u make of it, u could read my mail and think its insulting, arrogant or whatever. Or if your in a good mood, u could think its a friendly mail. Mail is just words, its your state of mind that adds feelings to it. My language is dutch, i write english, your language is portugese,and u read english. Its safe to say that my writing of english and your reading of english isnt perfect and can cause problems. Like maybe the wrong use of words or not understanding the words like i wanted u too.

People can be very arrogant, im sure someone who worked in customer service, can say that people can be nice or real assholes sometimes. It may be the customer attitude that is wrong instead of the shop. Its hard to work with that kind of people who get angry and can't understand, thinking they are alone in the world, and actions of others don't affect them. If u do not understand that if alot of your fellow brasilians commit fraud, that it will be harder for honest u to order. It may be not your fault, but their actions affect u.

Anyway have a good 2012

Compartilhar este post

Link para o post

Pela primeira vez vejo uma resposta nao monosilabica do pessoal do Alien...

É isso que o cara disse, tinha uma época que vários malandros aplicavam golpes com cartão de credito roubado que depois estornava...

Já comprei com eles mas nao faço questão mais... Ele deu a morta, quer xamego vai no puteiro!!

Mas eles ganharam alguns pontos comigo vindo aqui se defender, sinal que eles nao estão bem assim cagando pro nosso mercado

Compartilhar este post

Link para o post
If our country had more portuguse speaking people, then we would have more mail to send there, and thus faster deliveries.

até parece piada essas explicações.

Compartilhar este post

Link para o post
i presume spanish shops are maybe the fastest, because u speak similar language, and your countries have better relations together as more brasilians might live in spain and spanish people in brasil as languages are not a barrier. The more mail leaves spain to brasil, the faster postal delivery might be. Our delivery to brasil is slow but steady because it takes a while to arrive, and our countries might not have so much mail to send to brasil like spain and thus is slower. Countries with good relations or similar languages will always have better postal deliveries. If our country had more portuguse speaking people, then we would have more mail to send there, and thus faster deliveries. The same is for brasil, brasil will have faster mail to south america then europe. Mail speed is dependant on the amount of mail countries send to eachother and volume.

bunch of assholes!

que o c* tem a ver com as calças?

Compartilhar este post

Link para o post

Afff, se soubesse que ele sé escreveu bobagens nem teria perdido tempo lendo, como sempre nós os do pais de terceiro mundo somos discriminados, para que se importar, acho que boa comunicação nunca é demais, entendo a dificuldade e a barreira da lingua, mas como ele mesmo disse: "não confiamos em vocês"(resposta ao alldors13) não posso falar por todos mas também não confio neles, pois se eles tem o direito de não confiar não conhecendo nós também temos.

Compartilhar este post

Link para o post

hahaha, resposta arrogante.

sabia que admitir os erros é sinal de sabedoria?

se vc tem problemas com os cartoes brasileiros, porque nao recebe do paypal? paypal recebe cartao internacional do brasil numa boa.

mais essa resposta me pareceu mais como "tirar o cu da reta" quero ver ele traduzir isso hahaha.

bom, pra quem quer confiar no alien, ta ali a resposta dele.

Compartilhar este post

Link para o post

Look brasil is a very big country with large population, when only 2% of your fellow brasilians commit fraud thats a very large amount of millions of people.

We like brasil its a nice country, u have a good climate to grow in and cute girls hehe. Im sure because brasil is a growing market and will be working on better creditcard prevention fraud this problem will not exist in the future. Brasil today is not the same brasil as many years ago, its developping and getting better all the time.

The fact remains, that we are one of the best shops in europe. We are honest and don't cheat our customers. If u order, we have always delivered paid orders. We have alot of shipping experience, making orders arrive safely. Except for last year when a couple orders got intercepted, we never had a problem in about 8 years. Thats pretty impressive.

I'll do admit that my emails are very short, but i answer the basic of your question, if u want a good answer then u send me a specific question and u will get an answer to your question short without the extra blabla which is what counts. If u do not like the answer u received then send a new email to ask for more information in a specific way instead of general questions which i have no idea what information u really want. If u want good communication then u need to ask good questions.

Anyway everyone orders where he wants, just some tips for people ordering, alot of countries send mail over sea instead of airmail. This creates a delay of three weeks just to arrive. Thats why some people get orders in 2 weeks or 1 month. It depends on how the mail got shipped. Thats why u see no tracking info because its still on the way and not arrived yet. Be patient for three weeks and u will see the tracking working once it arrives.

Also i wouldnt recommand taking an option that arrives in a package like attitude does. Packages are import and need to be taxed, so high chance customs checks it. Since everyone tries to avoid customs by saying the package is a gift, it won't make much difference.

Finally alot of seedpackets are big and make noise of seeds and is not easy to ship. If u trust the shop, it might be a good way to ask to remove part of the orginal package so u don't receive a package full of seeds noise. Alot of seedpackaging is not safe to ship,stopping the sound of seeds rolling around in a package will help alot. Alot of shops don't understand this, and no wonder alot of packages get intercepted when u shake them u hear seeds...

goodluck and if u have any specific problems instead of not liking our emails, i like to hear them hehe.

Compartilhar este post

Link para o post

Bom, galera, comprei com eles vou resumir minha experiência:

O pessoal lá tem a maior má vontade do mundo, principalmente

no quesito "loja - cliente", eles tratam o cliente com a maior falta de respeito

e arrogância.

O único grande trunfo deles é que vem da Bélgica!

Mas que chega, chega, e bem seguro !!

Recomendo de olhos fechados:

Mercacannabis

Nirvana

Seedsman

Alien

Attitude

Um grande abraço a todos!

Compartilhar este post

Link para o post

Fiz uma encomenda mas nao acho o link onde diz se o pagamento foi efetuado com sucesso ou não... Estou nessa dúvida cruel a uns dias... Alguém pode me ajudar?

Compartilhar este post

Link para o post

Fiz uma encomenda mas nao acho o link onde diz se o pagamento foi efetuado com sucesso ou não... Estou nessa dúvida cruel a uns dias... Alguém pode me ajudar?

Comunicação com seedbank é demorada.

Mande um email e aguarde até 7 dias.

Compartilhar este post

Link para o post

salve salve rapaziada, gostaria de saber se posso confiar e comprar minhas seeds hoje pelo growshop ??

Compartilhar este post

Link para o post

ae galera, vi que o ultimo post foi meu, enfim.. acho que galera nao bota muita fé no growshop .

bom, efetuei a compra 27/11/13

chegou hoje, 21/01/14..

em perfeitas condições, e embalagem de boa.

4 skunk special + 4 lemon kush ( female seeds )

bora!

esperando a remessa do seedsman agora!

• Like 1

Compartilhar este post

Link para o post